Van 20-22 april 2021 vindt de snelst groeiende tech-conferentie van Noord-Amerika plaats in Toronto. In opdracht van RVO en het Nederlandse Consulaat-Generaal in Toronto organiseert Handelsroute een digitale missie voor het Nederlandse bedrijfsleven naar Collision.
Collision vindt dit jaar voor de 7e keer plaats, nu voor de derde keer in Toronto. Deze tech-conferentie brengt meer dan 25.000, startups, multinationals, investeerders en media uit 120+ landen bij elkaar. Door de corona beperkingen wordt Collision voor het tweede achtereenvolgende jaar online georganiseerd.
De digitale conferentie Collision biedt een goede gelegenheid voor Nederlandse bedrijven en kennisinstellingen om de tech-markt in Noord-Amerika in het algemeen en Canada in het bijzonder te verkennen, bestaande contacten aan te halen en om nieuwe contacten te leggen. De missie bestaat uit een algemeen deel en een speciaal deel voor maximaal 12 bedrijven.
Voorlopig programma NL Startup Delegatie Collision
Voor twaalf geselecteerde startups wordt een online programma rondom Collision 2021 georganiseerd; de snelstgroeiende tech beurs van Noord Amerika. Doel is deze bedrijven een rollende start te geven op de Noord Amerikaanse markt.
Dit programma omvat een intensieve voorbereiding, om de activiteiten tijdens Collision optimaal te benutten. Verder ondersteunen we bij het maken van persberichten, online pitchen en het maken van 1-op-1 afspraken. Ook komen de bedrijven in contact met organisaties en netwerken die na Collision kunnen helpen met de marktentree in Canada en de VS.
Deelnemende bedrijven ontvangen speciale Collision startup-pakketten:
3 tickets per startup
Branding op website
Toegang tot investeerders
Toegang tot mentoren
Toegang tot startup masterclasses
Mogelijkheid om deel te nemen aan PITCH competitie
Gezien het karakter van de missie en de voorwaarden die beursorganisatie Collision stelt moeten start ups aan een aantal voorwaarden voldoen:
Dit is een kansrijke beurs voor bedrijven actief in AI, IoT, Fintech, 3D-printing en Robotics.
We streven naar diversiteit binnen de deelnemersgroep.
Consultancy, adviesbureaus, ontwikkelaars en marketing/reclamebureaus komen helaas niet in aanmerking voor een start-up pakket.
Deelname aan het speciale programma (max. 12 bedrijven) kost € 250 excl. BTW per organisatie (maximaal 3 deelnemers). Bij meer dan 3 deelnemers betaalt u € 125 excl. BTW per extra deelnemer.
Wees er snel bij, want aanmelding gaat via het principe van wie het eerst komt, het eerst maalt. Bedrijven die voor deelname voor het speciale programma in aanmerking willen komen, dienen tevens aan een aantal voorwaarden te voldoen. De voorwaarden zijn op het aanmeldingsformulier terug te vinden.
Deelname aan dit programma staat uitsluitend open voor Nederlandse bedrijven en kennisinstellingen die actief zijn in de tech-sector. Aanmelding betekent daarom niet automatisch deelname aan de missie.
Het algemene programma bestaat uit een gratis toegangskaart (zo lang de voorraad strekt).
Nederlandse bedrijven (max. 12) kunnen zich ook aanmelden voor een speciaal programma, waarbij naast de onderdelen van het algemene programma, een uitgebreide 1-op-1 introducties en side events worden aangeboden:
Neem contact op voor meer informatie over dit projecten of andere projecten: info@handelsroute.nl